Charli & Addison GET CALLED OUT For THIS?!, Dixie EXPOSES SHADY Company?! Bryce RESPONDS W/ Receipts

2020.okt.23.
783 498 Megtekintés

Charli & Addison GET CALLED OUT For THIS?!, Dixie EXPOSES SHADY Company?! Bryce RESPONDS W/ Receipts
✅ SUBSCRIBE FOR DRAMA: huworld.info/to/8kJKPwTe6XopeSQHqz1YLg
#annaoop #charlidamelio #addisonrae

Megjegyzés
  • Trisha sit your crazy ass down 😂

    Madelyn CMadelyn C4 napja
  • although these tiktokers all have things they need a fix, trisha paytas needs to get her life together before she starts talking abt ANYONE ELSE, peaches may be more disgusting than her, but she's disgusting too ...... displaying your 🐱 out on tiktok is not okay, she is very racist, and does she even have a job ???

    Nakiya HallNakiya HallHónapja
  • trisha is right

    peggy meyerpeggy meyerHónapja
  • Trisha just leave these girls alone.

    MaddieMaddieHónapja
  • Fun fact: your not on full screen

    earthworm And yodaearthworm And yodaHónapja
  • They are overrated but is it their fault that YALL gave them a platform😐

    Killua is DaddyKillua is Daddy2 hónapja
  • You know you got CANCELED when the anime stans/weebs attack you, you KNOW you messed upp

    butter knife313butter knife3132 hónapja
  • Trisha girl why talking about teenagers girl get a life .trisha girl chilax

    Bonjovi RatlhogoBonjovi Ratlhogo2 hónapja
  • hie

    chioyochioyo2 hónapja
  • "oof"

    Sw4g K1ngSw4g K1ng2 hónapja
  • Lowkey Trisha paytas has no chill the "p" in Paytas is definitely problamatic like atleast i have a point like she wont stop being problamatic bout EVERYTHING like *What the absuoute heck!*

    Crist JapCrist Jap2 hónapja
  • OKOK BUT WE NEED A FACE REVEAL

    Txybre TeaTxybre Tea2 hónapja
  • um the hair my crispy clients hair dont even look good- like it looks greasy and ew

    Emerson ForrestEmerson Forrest2 hónapja
  • Idk why Trisha is getting hate she is absolutely right 🤷🏽‍♀️

    BaRbZ fLBaRbZ fL2 hónapja
  • Honestly I agree wit Trisha tho

    Shaelyn AlyssaShaelyn Alyssa2 hónapja
  • Trisha honeyyyyy shill out jest because your not popular dosent mean u can go for the QUEEN CHARILE AND ADDISIN DRAG EM GUYS

    Kiara mKiara m2 hónapja
  • Ummm is she wrong though 🤔💀

    IsAslheyyy GachaaaIsAslheyyy Gachaaa2 hónapja
  • So I’m not a Trisha Stan or anything but I agree with what she said (beside the part about they can’t dance cause they can)

    Cairo AngelCairo Angel2 hónapja
  • What’s your favourite emoji? Mine: 🩰🍜🌸

    •Vintage vibes••Vintage vibes•2 hónapja
  • But dude shes 20 and 16 and Trisha douse not know what she has done to just Got her self in Like JUST STOP

    AestheticaddiAestheticaddi2 hónapja
  • Trisha is a nothing I dint even know her lfmaooo

    Sasha saysSasha says2 hónapja
  • !!TRISHA IS RIGHT!!

    anna marcelloanna marcello2 hónapja
  • Trisha is right about tik tokers Getting famous for no reason but talking about their family’s is to far..

    Lxst SoulLxst Soul2 hónapja
  • Weird question but @anna oop. do u really drink tea during the vids?

    Skyeler PellowskiSkyeler Pellowski2 hónapja
  • Addison is legit hanging out with Kourtney Kardasian huhhhhh???¿

    Serena MorenoSerena Moreno2 hónapja
  • and Addison is so uneducated

    Serena MorenoSerena Moreno2 hónapja
  • Trisha wasn't wrong though they are overrated and they don't really do anything and the fact that people keep bringing up age when someone has an opinion is annoying. Every time someone says something people don't like its always "they're literally this age" like no they have a right to have an opinion about someone who is on the internet for everyone to see

    Alejandra Johnson-DevrouaxAlejandra Johnson-Devrouax2 hónapja
  • trisha didn’t lie, yall jus cant handle facts.

    charie.charie.2 hónapja
  • I agree with Trisha I’m not saying they have no talent they can dance but they are so boring like they do the same thing like how are they so popular. Same content everyday.

    Liud GuzmanLiud Guzman2 hónapja
  • Bryce always has to cover up his mistakes by blaming others.. Smh..

    Simply LovelySimply Lovely2 hónapja
  • Yup they’re boring af she didn’t lie bout that lol

    lexitaffy_ yaslexitaffy_ yas2 hónapja
  • Trisha should lowkey mind her business doe, like it’s not her problem🧍🏽‍♀️ Trisha just try’s to stay relevant tbh and she’s been getting annoying nowadays .

    Keithani The midgetKeithani The midget2 hónapja
  • Has Trisha even seen Charlie’s dance vids like not tiktok dances I’m talking hip hop and ballet

    audrey maudrey m2 hónapja
  • I feel like if Bryce killed someone people would still not cancel him. He probably wouldn’t even go to jail. Smh

    Amber ChavezAmber Chavez2 hónapja
  • Poop spelt backwards is poop

    Keisha SamuelsKeisha Samuels2 hónapja
  • ok but Trisha made a point about the mom and Addison shi-

    sadiqa Al-basithsadiqa Al-basith2 hónapja
  • they are pretty overrated, but they bring some positivity and happiness on the internet. i mean, every time i see an addison or charlie’s video they’re always smiling and laughing. I think people like charlie make the internet a better place. she’s sooo cute.

    mariafrancesca brescianinimariafrancesca brescianini2 hónapja
  • Trisha needs to stay on only fans cus girls no

    Alena JohnsonAlena Johnson2 hónapja
  • i mean we all know Trisha is problematic, but she’s not wrong at all. Trisha just said what were all thinking, Charlie and Addison ARE overrated there’s no lie about that. but the 10 year old in the comments aren’t ready for that conversation. yes there sweet girls but what have they really done?

    user2020is saduser2020is sad2 hónapja
  • Wait I didnt know Bryce vaped, that's what Anna said right

    Avayah LeonardAvayah Leonard2 hónapja
  • Fun fact: the name Anna spelled backwards is Anna

    Loni DyeLoni Dye2 hónapja
  • trisha aint lying *cOuGH*

    Raina TopiwalaRaina Topiwala2 hónapja
  • Hi coffee!💛

    Dream dixieDream dixie2 hónapja
  • The ppl talking about Trish are just mad she's right they're all rich white pale "dancers" Who got fame for no reason

    TabiiTabii2 hónapja
  • Anyways Stan Trish

    TabiiTabii2 hónapja
  • I know this girl did not just say that they can't dance when girl can't even move her hip's LMAOO.😂🤣😂

    Maty NMaty N2 hónapja
  • YES HE'S INNOCENT

    Kaleb SmithKaleb Smith2 hónapja
  • Trisha the new peaches 😬

    Cheese Cake kidCheese Cake kid2 hónapja
  • Tbh I don’t think Charlie’s overrated she’s actually talented but doesn’t show it on cam (I’m not one of her crazy fangirls)

    Politely pissing off .teeheePolitely pissing off .teehee2 hónapja
  • Is the blonde girl with bleached ends Lexi Hensler?

    The NecoLawPie HaterThe NecoLawPie Hater2 hónapja
  • Trisha isnt wrong

    gacha lovergacha lover2 hónapja
  • I dont think bryce is innocent he Always comes out as Innocent Like why😑

    fuck Azerbaranfuck Azerbaran2 hónapja
  • Just gonna say Trisha is probably jealous so she needs to shut the f up x😘

    Zac CeissmanZac Ceissman2 hónapja
  • Trisher all because you’re jealous of There talent no need for hate

    Omolola AlakeOmolola Alake2 hónapja
  • What does trisha do?

    •D e e 4 e v e r 7••D e e 4 e v e r 7•2 hónapja
  • I don’t even know who Trisha is and she looks annoying

    ThatOne GirlThatOne Girl2 hónapja
  • not y’all tryna cancel someone who doesn’t care, trishas brand is being shady and being offensive

    Savannah & KendallSavannah & Kendall2 hónapja
  • trisha wasn’t wrong tho

    EsSeNcEEsSeNcE2 hónapja
  • Trisha made a point though ngl-

    mxrningsunset ʕ•ᴥ•ʔmxrningsunset ʕ•ᴥ•ʔ2 hónapja
  • Trisha isn't the right one to talk about this BUT these girls r famous for doing dances that look like gestures in front of a camera tffff

    Isabela PiresIsabela Pires2 hónapja
  • Trisha, hunniiiiyyy! listen to ariana grande's new song titled "shut up".❤️

    Arianator 4EverArianator 4Ever2 hónapja
  • I’m confused why’s lexi there 3:52

    Lydia ALydia A2 hónapja
  • i actually dont understan dwhy you need to put a clip of lexi hensler when taking about the salon like gurl she did nth wrong and no hate btw if this sounded rude 02:35

    pramita puripramita puri2 hónapja
  • 💀this all happened and I don’t know

    ぇゔぇJoryぇゔぇJory2 hónapja
  • Me - clicked the vid then goes to the comment's. HUworld - let's make the comment's unavailable for a couple of minutes.

    Sumaya AddeSumaya Adde2 hónapja
  • she's like the white version of peaches.

    • Møcha •• Møcha •2 hónapja
  • I'm sorry did trisha say they weren't good dancers??? Has she seen her dancing UHHH CHILE ANYWAYS SO-

    it's izzyit's izzy2 hónapja
  • Dude Addison was of age tf she can hang out with who ever she wants

    Bre VelazquezBre Velazquez2 hónapja
  • Can we please take a breathe before we suffercate from all this drama

    Aaliyah ThorpeAaliyah Thorpe2 hónapja
  • I love how she watches drag race💜💗🤍

    Sunflower_BubsSunflower_Bubs2 hónapja
  • Its like your better Trisha , Trisha should be banned from Instagram and tiktok

    itzTheBunnyGameritzTheBunnyGamer2 hónapja
  • But Trisha ain’t wrong

    Quireanna. !!!Quireanna. !!!2 hónapja
  • Addison 20 Lmao

    Laurex NvmLaurex Nvm2 hónapja
  • TRISHA IS SO PROBLEMATIC HAHH

    T4iga :pT4iga :p2 hónapja
  • I feel like Trisha is one to talk about talent, like what does she do????

    Ishmeet BainsIshmeet Bains2 hónapja
  • trisha look like a chopped cheese sandwich

    MEDINA CIARAMEDINA CIARA2 hónapja
  • 3:36 THERE IS IBUKI WEEBS WHERE ARE U AT

    Peachy DreamzPeachy Dreamz2 hónapja
  • 0:15 Factzzz

    Jane MagnussonJane Magnusson2 hónapja
  • It’s sad because about 4 months ago everyone started hating on chase, he was SINGLE and kissed nessa, he was SINGLE. but people still had the audacity to hate on him so he exposed them. they game to his HOUSE. still don’t understand why they litterally cancelled him.

    cloudycloudy2 hónapja
  • Trisha is so problematic but she’s honestly hilarious and makes good points lmao

    Hobi SpriteHobi Sprite2 hónapja
  • These influences think they can talk sh*t about BIG creators and think you wont get hate for it. ugh

    Adanna AnigbgouAdanna Anigbgou2 hónapja
  • if I was Addison and Trisha talked about my mom like that.....oh lets just leave it there

    Adanna AnigbgouAdanna Anigbgou2 hónapja
  • "hAiR bY cRiSpYyYy..." LAMOOOFJSIZHUSJSIZ 😭😭😭

    Naomi PlescaNaomi Plesca2 hónapja
  • Fun fact

    Brooke MarieBrooke Marie2 hónapja
  • Unpopular opinion: Everyone knows tiktok is toxic but nobody wants to do shit about it cause they like the drama

    Abigail OAbigail O2 hónapja
  • I heard she sold her soul 😳

    Frxnzyyy :3Frxnzyyy :32 hónapja
  • Can anybody tell me we're do I find the brychall video

    Lily MoatazLily Moataz2 hónapja
  • Funny how everyone wanna be b*tches to Bryce and sh*t like that and now the really be like of course he was telling the truth like toxic could neva

    Danielle KitchenDanielle Kitchen2 hónapja
  • Bryce hall:They didnt want to give me my credit card back unless i leave Me:THATS NO REASSON TO START A DANM FIGHT

    Maya DunnkinsMaya Dunnkins2 hónapja
  • They are overrated

    Gabrielle McDonaldGabrielle McDonald2 hónapja
  • I mean Trisha is known for being a hardcore troll and she's worked really hard for her following so I get where she's coming from, still don't get why she thought that faking a mental illness was ok tho 👀 Very salty about that

    basiq3mobasiq3mo2 hónapja
  • omfg trisha, I don't support her but she isn't wrong ngl lmfao

    shushlesshushles2 hónapja
  • even tho i hate trisha so much, she's not wrong😬

    sunset vibezsunset vibez2 hónapja
  • trisha is lowkey the lightskin peaches chile-

    lol heylol hey2 hónapja
  • Anna I think you put a picture of Lexi Henser as hair by crissy but idkkkkk

    Scott HernandezScott Hernandez2 hónapja
  • im just saying but y did you add in Lexi Hensler into this video?

    xxExpiredJoycexxxxExpiredJoycexx2 hónapja
  • are we surprised ? no. that's the service you get when you go to a place that's racist and doesn't know how to do hair well

    Jada RJada R2 hónapja
  • 3:13

    Jada RJada R2 hónapja
  • who forgot trashia

    Om MurphyOm Murphy2 hónapja
  • trisha is right lmaooo..

    olivia walkerolivia walker2 hónapja
HUworld