Addison Rae CONFIRMS Bryce As Her BOYFRIEND, Danielle Cohn BREAKS UP With Mikey, Tony Lopez CHEATING

2020.dec. 2.
642 457 Megtekintés

Addison Rae CONFIRMS Bryce As Her BOYFRIEND, Danielle Cohn BREAKS UP With Mikey, Tony Lopez CHEATING
✅ SUBSCRIBE FOR DRAMA: huworld.info/to/8kJKPwTe6XopeSQHqz1YLg
#annaoop #addisonrae #brycehall

Megjegyzés
  • but he said heyy boo🤣

    Hannah CaridiHannah Caridi21 napja
  • is that me or Tony really didnt do anything this time?

    Hiva NajafiHiva Najafi25 napja
  • 0:49

    Jordan JumboJordan Jumbo26 napja
  • I’m not on straight tiktok but I like it cause of the drama ☺️

    Padfoo0tPadfoo0tHónapja
  • bryce and addison like come on lol

    DESTINY FIGUEROADESTINY FIGUEROAHónapja
  • the amount of TIME it takes her to edit these videos literally EVERYDAY it amazing

    Rylee JadeRylee JadeHónapja
  • why do my comments get 0 likes...

    Maeva PouliotMaeva PouliotHónapja
  • Oh

    SilverFaySilverFayHónapja
  • not the tony Lopez cheating 🙄

    Shaylin BellShaylin BellHónapja
  • I know this doesn't go for everyone but why do people think big influencers keep relationships private?? they scared of being judged by everyone. people love who they love and no one can change that so people should stop trying to. it's their lives not yours.

    Audrey SmithAudrey SmithHónapja
  • hella confused. tony and Sarah aren’t dating.

    Marissa LehrMarissa LehrHónapja
  • Yea we all warned sj abt tampon lopey and she obviously should hqve known cux of...yea i aint talking abt tampon lopey😒 poor sarah💔

    ZZHónapja
    • I feel so bad fr sarah

      ZZHónapja
  • Awh the lil boiii

    Cutie AestheticCutie AestheticHónapja
  • omg i feel like this is all clout with tik tokers like they always break up/ cheat EVERY SINGLE MONTH. i’m so glad i’m acting my age than these white people

    iiTynasia XiiTynasia XHónapja
  • Idc for Tony but I call all my coworkers .. Actually, I call everyone “boo” lmao. If I was that TikToker, I would’ve let it played out until I had him actually cheating cuz he didn’t cheat from those messages.

    SuperBlueRockSuperBlueRockHónapja
    • Exactlyy!!! Those chats really don't prove anything. Anyone can call anyone boo. It's sorta normal.

      Omonye Nene EgbohOmonye Nene EgbohHónapja
  • Y'all saying "years ago" as if 2020 was a whole ass decade. It was literally 2019 boo.

    Tingly TimeTingly TimeHónapja
  • wait i thoght he was dating hannah

    Janiya PhillipsJaniya PhillipsHónapja
  • I do NOT support tony at all But y'all shouldn't hate on his ex girlfriend because HE cheated

    AmiAmiHónapja
  • You're totally OBSESSED with tony

    Nikole UnicornNikole UnicornHónapja
  • 2:52 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    Only Me HanaOnly Me HanaHónapja
  • Why do we care about Danielle again?

    Keithani The midgetKeithani The midgetHónapja
  • Tony is not a clown he’s a whole good damn circus

    Aleigha WrightAleigha WrightHónapja
  • There is always drama like Imgoingggg

    Jade VenegasJade VenegasHónapja
  • I feel like they only dating for views

    Qinhong ZhengQinhong ZhengHónapja
  • They are just friends

    Taylor LakeTaylor LakeHónapja
  • If you look at the messages he texted her first. Plus this was in nov?

    Kaitlyn FittonKaitlyn FittonHónapja
  • WHAT IS THAT HARRY STYLES AT 0:01

    -Tsuyu--Tsuyu-Hónapja
    • I SAW THAT TOO IT WAS HILARIOUS 😭

      and don't eat yellow snowand don't eat yellow snowHónapja
  • Addison Ray and Bryce Hall or no dating this should not be dating a lot and also she thinks that she has a big butt she doesn't she needs to stop twerking everyone's commenting and Ill and also on her Instagram photo what she took a picture of Bryce Hall she took a picture of Bryson and on Instagram I saw something inappropriate we saw her too

    Yadira RosalesYadira RosalesHónapja
  • I think Addison wasn't a great idea 2 show there secret dating

    london vializlondon vializHónapja
  • NOT HER USING A HARRY STYLES MEME

    Ciara O'NeillCiara O'NeillHónapja
  • but be honest danniele and mikey were happy

    ana mhmana mhmHónapja
  • danielle cohn is still alive?

    ava.rabichukava.rabichukHónapja
  • I’m sorry did you say they faked a marriage?? Years ago too?? Even if she actually is 16 now she’s not legally allowed to get married. So what were they trying??

    Fiona KebedeFiona KebedeHónapja
  • I just gotta say that people dont have ti confirm their relationships as soon as they start dating because some people might not feel comfortable with the world knowing as soon as they start dating

    Shayla LynShayla LynHónapja
  • I hate Toney lopey but this is the on time he is right, that girl did a mistake here trying to expose that “people breathe” and some shit like that, I’m saying again tony is trash, but....

    Alexandra DoriiskaAlexandra DoriiskaHónapja
    • @Ella H-P I agree but let’s be real yall

      Alexandra DoriiskaAlexandra DoriiskaHónapja
    • But still...Tony is trash

      Ella H-PElla H-PHónapja
    • @PoohPanda Xx thank youuu

      Alexandra DoriiskaAlexandra DoriiskaHónapja
    • I agree, I mean I like seeing him getting pressed but their messages seems so friendly. There were no flirting at all, I have no idea what the girl is on about

      PoohPanda XxPoohPanda XxHónapja
  • hopefully dani gets a bf thats her age!!

    subscribe to me and I’ll subscribe to u!!subscribe to me and I’ll subscribe to u!!Hónapja
  • Y’all- tony and sj were never dating 💀

    Alycia EscalanteAlycia EscalanteHónapja
  • For all those years you “helped” Santa make Christmas perfect, thanks Mom! Wishing you peace, love & happiness (but mostly peace). fa-la-la-la-love you, Mom

    Jayleen CastilloJayleen CastilloHónapja
  • we ain’t forget 😍

    bunnylolibunnyloliHónapja
  • I am not a fan of Tony but he didn't cheated lol

    scftchqrscftchqrHónapja
  • Ok so like not trying to be rude but they probably kept there relationship a secret because people always hate on them for it like I feel bad for them

    Alexis ChannelAlexis ChannelHónapja
  • wait don’t mikey like live wit her 😀😅

    justice bowmanjustice bowmanHónapja
  • Its the 7th of December now and Addison and Bryce havnt even broke up. Chile anyways so.........

    Likuwe Makinana Likuwe MakinanaLikuwe Makinana Likuwe MakinanaHónapja
  • Ava isn’t unknown, she was on doctor Phil and was viral 💀

    Uttermost DisappointmentUttermost DisappointmentHónapja
  • Is that seriously Harry Styles in Dora Dora !??!(

    Sunnie FrancoSunnie FrancoHónapja
  • the kid scream and armsssss i- help- i cannt brerath i am laughing to much help-

    BillyBillyHónapja
  • rumors, confirmed, being cheated on and breaking up. wow-

    • marixe •• marixe •Hónapja
  • Nessa and bryce have the same jumper😭😀

    Polly CampbellPolly CampbellHónapja
  • tiktok is SO toxiccc i dont have to be in drugs

    My nAmE iS Felisiaa mpouMy nAmE iS Felisiaa mpouHónapja
  • addison rae is so pure omg 🥺 also wth is wrong w tony lopez lolz 😂

    Birdie DwyerBirdie DwyerHónapja
  • I think they were all dtill together bc she took a pic with her and bryce on snapchat

    Hvnny Blossoms!Hvnny Blossoms!Hónapja
  • as much as it was very wrong of Tony to groom kids, i mean i think this one is just a clout chaser lmao. get a life, honestlyyyyyyyyy

    Nelisa MambaNelisa MambaHónapja
  • Face reveal

    F.N.O. ABUBAKARF.N.O. ABUBAKARHónapja
  • October 13...wooh thats my bday ;))

    Akanksha SinghAkanksha SinghHónapja
  • this is why u dont make children famous 🤦🏻‍♀️smh

    and thats on periodtand thats on periodtHónapja
  • i honestly think addison and bryce are rly cute! 😜

    Adrian.Marie.Adrian.Marie.Hónapja
  • O no o no ononon

    denise Jdenise JHónapja
  • Ngl I dont like Anna oop but this is the only way to see whats happening on tiktok

    Chloe MaloneyChloe MaloneyHónapja
  • Tbh, none of this is surprising. Don't mean anything bad abt it but m just so used to all this drama that I don't give a heck abt it lol

    Elisee DokiElisee DokiHónapja
  • I was just watching this ,then an ad of Dixie's new music video that says: “one☝️ neigh 🐴one ☝️neigh 🐴 I was really really really really sad 😭” popped out of nowhere

    Ella !Ella !Hónapja
  • 0:01 HARRYSTYLES MEME

    animes. glareanimes. glareHónapja
  • when ur watching this video 2 days later and u already see Addison Rae breaks up with Bryce hall SMH

    Iyime EssemIyime EssemHónapja
  • umm....y did i get dixie's entire song as an ad on this video. lmaooooo

    Dani ZanksDani ZanksHónapja
  • So who also waiting for a tiktoker to comment lmao

    Da- beeDa- beeHónapja
  • 5:14 OMG

    Daniela DiazDaniela DiazHónapja
  • My birthday was on October 13th 🥺.

    Fanta CamaraFanta CamaraHónapja
  • danielle cohn broke up with him..again? is this the second time now..?

    Alida CatalanoAlida CatalanoHónapja
  • Saying how are u doesn’t mean cheating 🤦🏻‍♀️

    Kamilla DjanguirovaKamilla DjanguirovaHónapja
  • Ugh but dani I can't she is a b**** like the faking they r rediules BTW I luv u

    Saly JaddouhSaly JaddouhHónapja
  • Aaaaaahhhhh I luv dam I wish chacha is back together tooo I would be cryinggggg👉👈❤

    Saly JaddouhSaly JaddouhHónapja
  • The dramatic-ass music when talking about literal high school drama 😭

    Emily HardinEmily HardinHónapja
    • You don't need to scream dude I promise 😭

      Emily HardinEmily HardinHónapja
  • Personally I don't like sj

    Nikole UnicornNikole UnicornHónapja
  • I think Sarah is using him bc she post exactly the same picture as Tony at 31st October with another guy

    Nikole UnicornNikole UnicornHónapja
  • Well I don't ship tony and Sarah either

    Nikole UnicornNikole UnicornHónapja
  • Omg I love your show

    Lola-Merkel Muhimbare élèveLola-Merkel Muhimbare élèveHónapja
  • WE ALL KNOW DANI AND MIKEY ARE GONNA GET BACK TOGETHER dont be surprised when Anna makes a video of them getting back together

    AshleyAshleyHónapja
  • I love how people feel the need to be all up in the business of teens and not worry about themselves. Like... ok they're dating its jot your place to force them into confirmation

    Sxppy SmxlesSxppy SmxlesHónapja
  • What they broke up!?!?! They were so cute omg :(

    pep poppep popHónapja
  • 3:38 miss pdf file lmaoooo

    Save The TurtlesSave The TurtlesHónapja
  • Anna idk why you confused bc tic tok is so toxic

    Brooke WylieBrooke WylieHónapja
  • Tony cheated because his gf want 15

    Master OogwayMaster OogwayHónapja
  • The next thing there gonna do is divorce for the 26 th time

    NDN Sister'sNDN Sister'sHónapja
  • "Okayy boo" and boom the tiktok world thinks your cheating, stay mad about the minor thing but he did not cheat

    Bohlale SekhotoBohlale SekhotoHónapja
  • Tony didn't cheat, that girl just wanted clout seriously

    Bohlale SekhotoBohlale SekhotoHónapja
  • Why is every one is focus on TONY Past Actions

    Mbuzeli YawaMbuzeli YawaHónapja
  • GURL i didn’t even know Danielle and Mikey Tua were still relevant much less still on tiktok

    Sydney BarstonSydney BarstonHónapja
  • Instead of find tea about other people

    Kimberly ParadaKimberly ParadaHónapja
  • Don’t u have life or something

    Kimberly ParadaKimberly ParadaHónapja
  • What’s the movie on 1:15 ?

    caro_stylinsoncaro_stylinsonHónapja
  • I don’t like you very much sorryyyyyyyyyy😞😞😞😞😞😒😒😒😒😒😒😒🥺🥺🥺😩😩☹️☹️

    Brinda YedubatiBrinda YedubatiHónapja
  • Sj was so pretth wth

    LxilahLxilahHónapja
  • Everyone deserves to be forgiven even Tony

    Ifeoluwa OdewaleIfeoluwa OdewaleHónapja
  • Y’all have been living under a rock tony and Sarah have been dating quite some time but kept it low key

    Claudia CastilloClaudia CastilloHónapja
  • Why does he just keep digging himself into more *drAAaamMMAaaa*

    Moe BeautyMoe BeautyHónapja
  • anna: tony didint you groom a kid me: yaaaaassssss

    Pink gamer robloxPink gamer robloxHónapja
  • why do people get into other peoples’ business, like worry about your own. ffs.

    Tsukki’s GlassesTsukki’s GlassesHónapja
  • How Does Anna Oop Look like Lol?

    Issac MaldonadoIssac MaldonadoHónapja
  • I mean the only reason she got views was bc the vid is about tony

    Kayan StewartKayan StewartHónapja
  • Btw tonnyyy u are 🗑 ummm i am so ewwwed from him

    Ghina SaleemGhina SaleemHónapja
  • Weren’t they already dating

    Ghina SaleemGhina SaleemHónapja
HUworld